Επιστροφές προϊόντων Dead On Arrival (DOA)

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες εντός 7 ημερών από την παραλαβή (DOA 7 ημερών) και να ζητήσεις αντικατάσταση στις παρακάτω περιπτώσεις:

Τα προϊόντα ενδέχεται να διαφέρουν από τις φωτογραφίες της συσκευασίας ή από τις περιγραφές τους.

Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι εξολοκλήρου υπεύθυνος για τον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο της παραγγελίας του κατά τη παραλαβή, καθώς μετά την υπογραφή στον μεταφορέα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν αναγνωρίζει οποιαδήποτε φθορά. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, παρακαλούμε όπως έρθετε σε άμεση επικοινωνία μαζί μας πριν υπογράψετε το σχετικό παραστατικό της μεταφορικής εταιρείας.

Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας και δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς που προέκυψαν για την υπόθεση του.

Εάν λάβεις προϊόν το οποίο έχει διαφορές συγκριτικά με την περιγραφή του κατά την αγορά στην ιστοσελίδα μας, θα πρέπει να ενημερώσεις την εταιρία ΠΡΙΝ από τη χρήση του.

Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.

Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων εάν δεν επιθυμείς αντικατάσταση του προϊόντος, αλλά σε αυτή την περίπτωση δικαιούσαι μόνο την αξία του προϊόντος - και όχι οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την αρχική παράδοση του προϊόντος σε εσένα.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματος αιτιολογημένα να αρνηθεί την εκτέλεση παραγγελίας/πώλησης και του δικαιώματος να εκτελέσει την παραγγελία με επιφύλαξη προκαταβολής του συνολικού τιμήματος πριν την αποστολή της παραγγελίας.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχεις το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσεις την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος σου.

Προϋποθέσεις για το δικαίωμα υπαναχώρησης :

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλιπή ή με φθορές.

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται προϊόντα ένδυσης (εσώρουχα, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν κλπ), καθώς και λευκά είδη (μαξιλάρια, πετσέτες, σεντόνια, παπλωματοθήκες). Επιπλέον είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, συσκευές καθαρισμού ή περιποίησης προσώπου και σώματος, κρέμες, καλλυντικά, αρώματα, σκουλαρίκια, συσκευές μασάζ, ζώνες και βερμούδες αδυνατίσματος, ακουστικά κλπ., καθώς και τα επαναχρησιμοποιούμενα καλαμάκια, εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρηση στην περίπτωση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου (λογισμικό) μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία της επιστροφής, θα πρέπει να ενημερώσεις γραπτώς την εταιρία στο email sales@gadget1.gr και να κάνεις γνωστό το αίτημα σου για υπαναχώρηση.

Θα πρέπει επίσης να συμπληρώσεις την ειδική φόρμα που βρήκες στο δέμα σου κατά την παραλαβή, και να τη συμπεριλάβεις στην επιστροφή σου, συμπληρωμένο με όλα τα απαραίτητα πεδία που απαιτούνται.

Επιστροφές εντός εγγύησης

Όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 12 μηνών.

Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση.

Σε πολλά από τα προϊόντα μας μπορεί να αναφέρεται ο όρος επαγγελματικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση.

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που παρουσιάζουν κάποιο λειτουργικό πρόβλημα και να ζητήσεις την επισκευή τους.

Θα πρέπει να κάνεις γνωστό στην ΕΤΑΙΡΙΑ το αίτημα σου για χρήση της εγγύησης του προϊόντος γραπτώς, αποστέλλοντας email στο sales@gadget1.gr, έχοντας συμπληρώσει την φόρμα επιστροφής που θα βρεις ΕΔΩ.

Για την ισχύ της εγγύησης κρατήστε την αρχική συσκευασία του προϊόντος. Από την εγγύηση εξαιρείται το καλώδιο από τη στιγμή που παραδίδεται σωστά από την εταιρεία. Η εγγύηση καλύπτει μόνο την κεντρική μονάδα. Το καλώδιο ελέγχεται στην παράδοση. Προϊόντα που αποτελούν δώρο  ελέγχονται πριν την αποστολή και δεν συνοδεύονται από εγγύηση. 

 Απαραίτητα θα πρέπει να συμπεριλάβεις φωτογραφίες ή βίντεο που να απεικονίζουν το πρόβλημα και αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε να αναφέρεις ξεκάθαρα και αναλυτικά το πρόβλημα που έχει προκύψει.

Η εταιρία θα σε ενημερώσει για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν για να λυθεί το πρόβλημα.

Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην ΕΔΡΑ μας, με αποκλειστικά δική σου ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σου (εκτός των ΕΛΤΑ).

Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή 9-6) στην έδρα της εταιρίας.

Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης

Εάν το προϊόν που επέστρεψες δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα λάβεις ένα νέο ίδιο (ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού), με έξοδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείς να ζητήσεις πίστωση του λογαριασμού σου για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας ή επιστροφή χρημάτων.

Επιπλέον σε ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ο χρόνος ελέγχου και επισκευής των προϊόντων ορίζεται σε 10-15 ημέρες. Εάν χρειαστεί η μεταφορά του προϊόντος στον κατασκευαστή, ή χρειαστούν ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, ο χρόνος μπορεί να διαμορφωθεί σε έως και 40 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Επιστροφές χρημάτων

Σε περίπτωση που έχεις αιτηθεί επιστροφή χρημάτων, είναι χρήσιμο να γνωρίζεις ότι: